Vychádzka - BIELY KRÍŽ

12.04.2023

Vychádzka - BIELY KRÍŽ

Rozhodla som sa pripraviť pre vás ponuku na rôzne prechádzky, aby som vám priblížila jednotlivé ciele, kam sa na koni spoločne vybrať. 

Ako 4. som pripravila prechádzku na BIELY KRÍŽ

Dĺžka prechádzky sú 4 hodiny pri striedavých chodoch krok, klus, cval. Štartuje sa z jazdeckého klubu JK Borinka . 

Trasu som aj zaznamenala na mape v priložených obrázkoch. 

Cena prechádzky je 80€/jazdec. 

V cene prechádzky je započítaných 30min na občerstvenie a stráženie koní.

Kone sú sedlané westernovým sedlom s barančekom pre pohodlnejšie sedenie.

Termín si môžete rezervovať od pondelka do nedele.

V čase : o 11.00 alebo o 14.00

V prípade záujmu mi napíšte správu sem na profil, alebo na tel: 0911. 411 404

Teším sa na vás. 

© 2016 Spoločnosť. , Bratislava
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky